Imię i Nazwisko: Behemot
Wiek: Ponad 1000 lat
Rasa: Nieumarły
Wezwany Przez: Spiritusa
Klasa Główna: Obrońca
Klasa Poboczna:*
Cel:*
Opis Wyglądu:Nie da się ukryć, że Behemot jest potworem. Wyróżnia się na tle innych jemu podobnych istot przede wszystkim gabarytami, gdyż wysoki jest na dwóch rosłych mężczyzn, a szerokie na pięciu. To co wciąż pozostaje znakiem charakterystycznej monstrualnego umarlaka, to szwy biegnącę po całym ciele i łączące jego fragmenty, a gdyby tego było mało - w miejscu bebechu znajduje się olbrzymi otwór gębowy wypełniony fragmentami pożartych ciał oraz zębiskami.
*
Opis Charakteru:Stracił wiele z człowieka stając się nieumarłym i wciąż stara się to odzyskać. Nie chodzi o wygląd, gdyż z tym będzie ciężko, ale o emocje. Z pozoru wydaje się oschłym draniem, który nie pozwoli sobie na czułości i to nie są tylko pozory - Behemot taki jest. Za wszelką cenę osiągnie cel idąc po nim po trupach, zastraszając, mordując i robiąc jeszcze straszniejsze rzeczy. Czasami w akcie dobrego humoru, co jest wyjątkowo rzadkie u niego, zdecyduje się na słowa zdające się mieć miły charakter. Po prostu spójrzcie na niego, przecież od razu widać, że nie jest najlepszym materiałem na członka drużyny od rzucania słodkimi tekstami.
Historia:Nim Behemot stał się nieumarłym wiódł życie czempiona. Był człowiekiem, co to walcząc na arenie zarabia pokaźne sumy złota i trzeba przyznać, że był najlepszy z najlepszych. Nie rozchodzi się o fakt roznoszenia całej armii jedną ręką, ponieważ nawet tego nie był w stanie uczynić Behemot, ale o siłę. Zawsze dobierał sobie silniejszych przeciwników, co w pewnym momencie przypłacił życiem. Sława nie dała o sobie zapomnieć nawet po śmierci, a jakiś nekromanta wykupił zwłoki poległego wojownika i z użyciem silnej magii przywrócił go do życia, pragnąc uczynić z niego swą zabawkę. Nekromanta stworzył przy tym zupełnie nowy rodzaj walk na arenie, starcia abominacji i tutaj Behemot także nie miał sobie równych. Z tym, że pozostawał bezwolnym tworem, bestią, potworem. Nie miał własnej woli, wykonywał wyłącznie rozkazy. Nie zostało w nim nic z człowieka? Zdawałoby się, że nie... Jednak ta sama potężna magia, która przywróciła jego ciało do życia, tym samym zachowała jego duszę w ciele. Pokaleczoną duszę, którą za wszelką okazję starano się uciszyć, niestety jej krzyk był zbyt głośny, a z czasem nabrał wystarczająco brzmienia, aby wyrwać uwięzionego spod uścisku kontroli. Nastał czas zemsty, odzyskawszy władzę nad swoim ciałem oraz umysłem Behemot zakończył żywot nekromanty. To mu nie wystarczyło, więc odnalazł i zabił wszystkich związanych z nielegalnymi walkami abominacji, tak wiele czasu na to poświęcił, a po śmierci ostatniego zdawałoby się, że nie ma dla niego dalszego celu... Wtem noc przed planowanym skończeniem ze sobą - obudził się w zupełnie innej krainie sprowadzony do niej przez Spiritusa. Ten w prosty sposób wyjaśnił mu po co go wezwał, dał umowę o dzieło, ubezpieczenie zdrowotne i płatny urlop raz w roku, a do tego wszystkiego szansę natłuc jakimś tam Materialistom czy jak oni się nazywają.
Statystyki:Poziom: 1
HP: 100% [100/100]
MP: 100% [100/100]
Exp: 0/100
Umiejętności:Fizyczne- Stalowa Skóra - fizyczne. Jeśli poziom ich HP spadnie o połowę, defensywa zwiększa się o 25%. Pasywna, nie kosztuje MP.
- Taran - fizyczna. Szarżuje na przeciwnika by zadać mu o 120% więcej obrażeń. Jeśli przeciwnik zostanie wgnieciony w przeszkodę, dostaje 150% obrażeń zamiast 120%. Koszt: 20MP. Czas odnowienia: 2 tury.
- Ostatnie Tchnienie. - fizyczna. Postać zostaje pozbawiona możliwości ruchu, ale może przyjąć na siebie obrażenia znacznie przekraczające jej poziom HP (o 300%). Po takim ataku postaci zostaje 1% HP, a jej statystyki są obniżone o 50%. Koszt: Całe MP. Czas odnowienia: Raz na walkę.
Magiczne- Brak -
LIMIT: Ciało Behemota przebijają od wewnątrz łańcuchy i wystrzeliwują w kierunku wrogów. Zaciskają się na ciałach przeciwników nie tylko zadając obrażenia, ale też wysysając życie. [Na jednym celu: Łańcuchy zadają 300% obrażeń normalnego ataku i leczą za połowę obrażeń od razu. Cel jest unieruchomiony na jedną turę. Na wielu celach: Łańcuchy łapią do 3 celów na raz, zadając im 150% obrażeń normalnego ataku i leczą za połowę obrażeń od razu. Cele są unieruchomione, przez co każdy z graczy/potworów może wykonać tylko 1 do 3 akcji na turę po tym ataku]
Broń główna: Kiścień
Broń drugorzędna:* Maczuga
Pancerz: - Ciężka Zbroja
Akcesoria:*
- Brak -