Szept
Poziom Postaci : 1 Exp : 0 HP : 100 MP : 250 Klasa Główna : Biały Mag Summon : --- Płeć Gracza : Posty : 32 Data Wezwania : 22/07/2020 Pochodzenie : Zapomniane.
| Temat: Szept Pią Lip 24, 2020 11:20 am | |
| Personalia: Szept. Jakkolwiek nazywała się przed przeniesieniem, nie zachowała tej wiedzy. Wiek: Jakieś siedemnaście lat. Rasa: Człowiek z predyspozycjami do magii leczniczej. Czarownica-uzdrowicielka. Wezwany Przez: Materię, z resetem wspomnień w pakiecie powitalnym. Klasa Główna: Biały Mag Klasa Poboczna: - Cel: Znajdzie sobie, prędzej niż później. Wstępnie jest to odnalezienie się w nowym miejscu, a i załatanie dziur w pamięci też byłoby nie od rzeczy.
Opis Wyglądu:
Indywiduum, przy którym trzeba się przez dobrą chwilę zastanawiać, czy to jest jednak dziewczyna, czy chłopak - sylwetkę ma patykowatą, urodę androgyniczną, a ubiór, utrzymany w ciemnych barwach, najczęściej i tak nie podpowiada co i jak. Jakieś 170 centymetrów wzrostu, waga w dolnych granicach normy, wrażenie ogólne: stworzenie wymizerowane i ni to przyczajone, ni zmęczone krótkim życiem. Młode to to, dobrze poniżej dwudziestego roku życia, łypiące na świat parą błękitnych ślepi, na które opada przydługa grzywka, przycinana dopiero, kiedy zaczyna przeszkadzać za bardzo. Włosy w nieokreślonym, szarawym odcieniu, sięgające mniej więcej do łopatek, puszczone luzem lub spięte w ogon. Głos ma całkiem miły dla ucha, i kiedy się odezwie rozwiewa wątpliwości - bezsprzecznie kobiecy.
Opis Charakteru:
Nie stworzono jej do pokornego słuchania rozkazów i raczej nie odnajdzie się w zorganizowanych, silnie zhierarchizowanych strukturach. Szept słucha... własnego widzimisię, w drugiej kolejności zdrowego rozsądku, później długo, długo nie ma nic, i dopiero gdzieś tam na końcu znajdzie się miejsce na zdanie osób, których sugestie gotowa jest wziąć pod uwagę, najczęściej według kryterium czy lubi danego człowieka czy nie. Jest skora ryzykować własną skórą i niech zaraza weźmie konsekwencje, dopóki dotyczą tylko jej - na przejawy odpowiedzialnego zachowania zbiera się dziewczynie dopiero, kiedy odpowiada za kogoś jeszcze, co czyni z niej przy wszystkich wadach nawet znośny dodatek do grupy. A czy Materia nie pomyliła się co do niej, to może po prostu przemilczmy. Pamięta, że była medykiem (no, namiastką medyka - w warunkach dalekich od dobrych młodo przyuczaną do zawodu, ze względu na magię i niedostatki odpowiednich rąk do pracy), i utrzymywanie innych przy życiu wydaje się być jej powołaniem - opatrywanie ran, babranie się po łokcie we krwi i flakach, splatanie czarów uzdrawiających. Nie jest najprzyjaźniejszą jednostką, na którą można trafić, z drugiej strony zachowuje zimną krew, kiedy wszystko wokół zaczyna się sypać, a kule i zaklęcia latają nad głową. Wywnętrzanie się zostawia innym, dociekliwsze pytania o przeszłość zbywa krótkim "nie pamiętam", posiadaniu wyższych wartości zaprzecza - jeżeli coś robi, to taki miała kaprys, a nie, bo tak trzeba. Serce? Na co komu pikawa, jeśli nie do pompowania krwi? Zdarza jej się pozować na kompletnego lekkoducha, kiedy akurat ma na to melodię. Mądrzejszych od niej znajdziecie na pęczki. W każdym świecie.
Historia:
Nic. Nic kompletnie. Jeśli ją zapytać, to stwierdzi, że albo nic nikomu do tego, albo, że wspomnienia zniknęły, pstryk i nie ma. To nie do końca prawda, bo skądkolwiek pochodzi, zdaje sobie sprawę, że trwała tam wojna, sam szpital też pamięta nawet nieźle i chyba spędziła tam większą część życia - położony w dzielnicy biedoty, częściowo zrujnowany, właśnie to przychodzi jej na myśl na słowo dom. Strzępki rozmów, pojedyncze, niepowiązane z imionami twarze i gryzące poczucie niedokończonych spraw. Wezwaniem do tego świata oderwano ją od opatrywania rannych i bardzo niewiele zabrakło, by została samotnikiem - nie przyjęła tego dobrze. Zadecydował, jak zwykle, kaprys. Albo przypadek.
Statystyki: Poziom: 1 HP: 100% [100/100] MP: 100% [100/100] Exp: 0/100
Umiejętności:
Czary zadają 50% więcej obrażeń nieumarłym i demonom. W przypadku użycia Holy, te obrażenia są zwiększone o 75%. MP jest zwiększone o 150%
Fizyczne - - Magiczne - Cure - magiczna. Leczy wybranego sojusznika o 25% jego maksymalnego HP. Koszt: 30MP. Czas odnowienia: 2 tury. - Esuna - magiczna. Leczy wybranego sojusznika ze zmian statusu. Koszt: 20MP. Czas odnowienia: 1 tura. - Biała Magia - magiczna. Gdy MP postaci spadnie poniżej 10%, może rzucić jedno zaklęcie nie tracąc many. Pasywna. Nie kosztuje MP.
LIMIT:
Przekleństwo śmiertelności - dwa następujące po sobie rozbłyski światła, rozchodzące się od Szept. Pierwszy, czerwony, nakłada na przeciwników znajdujących się w obszarze działania status Zombie. Drugi, biały, składa się z uzdrawiającej energii, która leczy rannych sprzymierzeńców i jednocześnie rani wrogów, traktowanych przez magię jako nieumarli. [Status Zombie utrzymuje się przez dwie tury. Wartość leczenia: 50% Maksymalnego HP sojusznika. Obrażenia dla nieumarłych: 50% Maksymalnego HP przeciwników (Nie podlega bonusom do obrażeń dla nieumarłych z Klasy Białego Maga. Wymaga ulepszenia by się tego pozbyć)]
Broń główna: kostur Broń drugorzędna: - Pancerz: płaszcz Akcesoria: -
Ekwipunek: 1000 Gil x2 Potion x1 Ether |
|
Spiritus Bóg
Poziom Postaci : 999 Exp : 9999 HP : 9999 MP : 9999 Klasa Główna : Wojownik Klasa Poboczna : Obrońca Płeć Gracza : Posty : 135 Data Wezwania : 16/02/2020 Pochodzenie : Chaos
| Temat: Re: Szept Pią Lip 24, 2020 3:54 pm | |
| |
|
Spiritus Bóg
Poziom Postaci : 999 Exp : 9999 HP : 9999 MP : 9999 Klasa Główna : Wojownik Klasa Poboczna : Obrońca Płeć Gracza : Posty : 135 Data Wezwania : 16/02/2020 Pochodzenie : Chaos
| Temat: Re: Szept Pią Lip 24, 2020 3:55 pm | |
| Poprawka od administracji LIMIT:
Przekleństwo śmiertelności - dwa następujące po sobie rozbłyski światła, rozchodzące się od Szept. Pierwszy, czerwony, nakłada na przeciwników znajdujących się w obszarze działania status Zombie. Drugi, biały, składa się z uzdrawiającej energii, która leczy rannych sprzymierzeńców i jednocześnie rani wrogów, traktowanych przez magię jako nieumarli. [Status Zombie utrzymuje się przez dwie tury. Wartość leczenia: 50% Maksymalnego HP sojusznika. Obrażenia dla nieumarłych: 50% Maksymalnego HP przeciwników (Nie podlega bonusom do obrażeń dla nieumarłych z Klasy Białego Maga. Wymaga ulepszenia by się tego pozbyć)] |
|
Spiritus Bóg
Poziom Postaci : 999 Exp : 9999 HP : 9999 MP : 9999 Klasa Główna : Wojownik Klasa Poboczna : Obrońca Płeć Gracza : Posty : 135 Data Wezwania : 16/02/2020 Pochodzenie : Chaos
| Temat: Re: Szept Pią Lip 24, 2020 3:55 pm | |
| Przeczytanie dokładnie regulaminu Ochu Tentacle - macka Ochu x3 |
|
Maleters Mod Loterii
Poziom Postaci : 2 Exp : 0 HP : 200 MP : 150 Klasa Główna : Dragoon Summon : --- Posty : 132 Data Wezwania : 11/06/2020 Pochodzenie : 0
| Temat: Re: Szept Sro Lip 29, 2020 2:50 pm | |
| |
|
Maleters Mod Loterii
Poziom Postaci : 2 Exp : 0 HP : 200 MP : 150 Klasa Główna : Dragoon Summon : --- Posty : 132 Data Wezwania : 11/06/2020 Pochodzenie : 0
| Temat: Re: Szept Sro Lip 29, 2020 3:03 pm | |
| Loteria: [x1] Tantal Greens - warzywko przypominające bakłażan. [x2] Lasan Nut - orzeszek wyglądający jak żołądź. [x4] Pahsana Greens - warzywko przypominające pomidor. |
|
Maleters Mod Loterii
Poziom Postaci : 2 Exp : 0 HP : 200 MP : 150 Klasa Główna : Dragoon Summon : --- Posty : 132 Data Wezwania : 11/06/2020 Pochodzenie : 0
| Temat: Re: Szept Sro Lip 29, 2020 9:26 pm | |
| Zakupy:
Kupiono: Zombie Powder x5 (500 Gil), Magic Stone x1 (500 Gil) Łączna Cena: 1000 Gil |
|