IndeksCalendarLatest imagesFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

 

 Statusy

Go down 
AutorWiadomość
Materia
Bogini
Materia


Poziom Postaci : 999
Exp : 9999
HP : 9999
MP : 9999
Klasa Główna : Biały Mag
Klasa Poboczna : Wsparcie
Płeć Gracza : Female
Posty : 63
Data Wezwania : 17/02/2020
Pochodzenie : Kosmos

Statusy Empty
PisanieTemat: Statusy   Statusy EmptyNie Lut 23, 2020 2:04 am

Podczas walki na skutek użycia przez przeciwnika jakiegoś czaru bądź przedmiotu możesz spotkać się z nieprzyjemną w skutkach zmianą stanu nazywaną także statusem. Istnieje podział na statusy pozytywne i negatywne, z czego tych pierwszych jest zdecydowanie mniej. Większość z nich znika walce. Statusy mogą się kumulować, co może ci pomóc w zdobyciu przewagi nad przeciwnikiem!

Statusy negatywne:

1. Sen
Proste - twoja postać czuje się się ociężała i senna, aż w końcu zasypia. Nie może wtedy nic zrobić. W zależności od mocy czaru lub przedmiotu od 1 do 3 tur. Następnie zostają wykonane rzuty na obudzenie się (szansa 50%). Wybudzić może was także atak fizyczny, który zadaje wam wtedy 2 razy więcej obrażeń. Po walce status ten znika.

2. Trucizna
Lepiej uzbrój się w antidotum, bo z nią nie ma żartów. Zatruta postać z każdą turą traci 5% swojego maksymalnego HP. Nie znika po walce. Po niej postać traci 3% maksymalnego HP z każdym postem.

3. Oślepienie
Bardzo wkurzający status. Ogranicza twoje pole widzenia, przez co jesteś bardziej podatny na ataki i obniża twoją celność o 50%. Znika po walce, może też zniknąć w jej trakcie (szansa 20% co turę).

4. Kamień (petryfikacja)
Jeśli nie masz przy sobie Soft, marny twój los. W ciągu kilku tur zamienisz się w posąg, co automatycznie skończy się twoją przegraną. Dodatkowo nie będziesz mógł zacząć nowej sesji przez 2 dni, chyba że ktoś użyje na tobie Soft.

5. Zombie
Może nie zmienia cię to w typowe zombie, ale otrzymujesz jego nieprzyjemną właściwość - leczenie cię rani, a próba ożywienia doszczętnie pozbawia HP. Wtedy jednak ma ono na tobie szansę trafienia 50%.

6. Klątwa
Blokuje ona ładowanie twojego Limitu. Dodatkowo obniża twoje statystyki o połowę (nie licząc HP i MP). Nie znika po walce.

7. Żaba
Ribbit. Dosłownie stajesz się żabką w tym momencie. Twoje ataki zmniejszają swoją siłę do bazowej (bez broni, przedmiotów, bonusów itp.), w dodatku nie możesz używać czarów, Limitu ani umiejętności. Jedynie ataki fizyczne i przedmioty są do twojej dyspozycji. Nie znika po walce.

8. Zmniejszenie (mini)
Ten status dosłownie powoduje, że stajesz się malutki. Twoje ataki fizyczne zawsze zadają 1HP obrażeń, włącznie z Limitem. Wciąż jednak możesz używać czarów, które na twoje szczęście działają normalnie. Nie znika po walce.

9. Dezorientacja
Nie masz pojęcia, kto jest przyjacielem,a kto wrogiem. Dlatego atakujesz wszystkich wokół. Łącznie ze sobą. Znika po walce.

10. Uciszenie
Blokuje możliwość użycia czarów. Oraz mówienia. Nie znika po walce.


Statusy pozytywne:

1. Regeneracja
Co turę leczy określony procent całkowitego HP. Znika po walce.

2. Lewitacja
Unosisz się nad ziemią i nie możesz zostać trafiony atakami o żywiole ziemi. Znika po walce.


Statusy neutralne:

1. Szał
Twoja postać może używać tylko ataków fizycznych, ale w zamian otrzymuje bonus do siły fizycznej i szybkości. Znika po walce, może spowodować krótkie omdlenie.
Powrót do góry Go down
 
Statusy
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Dissidia Final Fantasy :: Organizacja :: Poradniki-
Skocz do: