IndeksCalendarLatest imagesFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

 

 Magia

Go down 
AutorWiadomość
Spiritus
Bóg
Spiritus


Poziom Postaci : 999
Exp : 9999
HP : 9999
MP : 9999
Klasa Główna : Wojownik
Klasa Poboczna : Obrońca
Płeć Gracza : Female
Posty : 135
Data Wezwania : 16/02/2020
Pochodzenie : Chaos

Magia Empty
PisanieTemat: Magia   Magia EmptySro Lut 19, 2020 2:36 am

-- Zaklęcia 1 Poziomu --
Fire - podstawowy czar ognia. Siła: 20 Koszt: 25MP. Czas odnowienia: 2 tury
Thunder - podstawowy czar elektryczności. Siła: 20 Koszt: 25MP. Czas odnowienia: 2 tury
Blizzard - podstawowy czar lodu. Siła: 20 Koszt: 25MP. Czas odnowienia: 2 tury
Cure - podstawowy czar leczący. Siła: 25% maksymalnego HP Koszt: 30MP. Czas odnowienia: 2 tury
Esuna - podstawowy czar leczący zmiany stanu. Siła: - Koszt: 10MP. Czas odnowienia: 2 tury
Sleep - podstawowy czar usypiający. Siła: - Celność: 50% Koszt: 40MP. Czas odnowienia: 4 tury
Blind - podstawowy czar oślepiający. Siła: - Celność: 50% Koszt: 40MP. Czas odnowienia: 4 tury
Slow - podstawowy czar spowalniający o 10%. Siła: - Celność: 50% Koszt: 40MP. Czas odnowienia: 4 tury
Poison - podstawowy czar trujący. Wywołuje jedynie efekt zatrucia na celu. Siła: - Celność: 70% Koszt: 40MP. Czas odnowienia: 4 tury
Water - podstawowy czar wody. Siła: 20 Koszt: 25MP. Czas odnowienia: 2 tury
Aero - podstawowy czar powietrza. Siła: 20 Koszt: 25MP. Czas odnowienia: 2 tury
Life - podstawowy czar ożywiający sojusznika z 50% HP. Siła: - Koszt: 50MP. Czas odnowienia: 4 tury
Scan - podstawowy czar pozwalający zobaczyć dokładne statystyki przeciwnika. Siła: - Koszt: 5MP. Czas odnowienia: 1 tura
Silence - podstawowy czar uciszający. Siła: - Celność: 50% Koszt: 40MP. Czas odnowienia: 4 tury
Confuse - podstawowy czar oszałamiający. Siła: - Celność: 50% Koszt: 40MP. Czas odnowienia: 4 tury
Berserk - podstawowy czar szału. Przeciwnik zaczyna atakować wszystkich dookoła bez opamiętania. Jego atak jest zwiększony o 25% Siła: - Celność: 50% Koszt: 40MP. Czas odnowienia: 4 tury
Zombie - podstawowy czar zmiany w zombie. Przeciwnik staje się nieumarłym. Siła: - Celność: 50% Koszt: 40MP. Czas odnowienia: 4 tury
Regen - podstawowy czar regeneracji. Siła: +25% HP co turę. Koszt: 35MP. Czas odnowienia: 4 tury. Czas trwania: 2 tury
Float - podstawowy czar lewitacji. Cel nie może zostać trafiony atakami i magią o żywiole ziemi. Siła: - Celność: 50% Koszt: 40MP. Czas odnowienia: 4 tury. Czas trwania: 2 tury
Dispel - podstawowy czar zdejmujący aktywne zaklęcia z przeciwnika. Siła: - Celność: 75% Koszt: 40MP. Czas odnowienia: 3 tury

-- Zaklęcia 2 Poziomu --
Fira - ulepszony czar ognia. Siła: 45 Koszt: 50MP. Czas odnowienia: 3 tury
Thundara - ulepszony czar elektryczności. Siła: 45 Koszt: 50MP. Czas odnowienia: 3 tury
Blizzara - ulepszony czar lodu. Siła: 45 Koszt: 50MP. Czas odnowienia: 3 tury
Cura - ulepszony czar leczący. Siła: 50% Maksymalnego HP Koszt: 60MP. Czas odnowienia: 3 tury
Stop - ulepszony czar spowolnienia, pozwalający zatrzymać przeciwnika w czasie na 1 turę nie dając mu możliwości ataku. Siła: - Celność: 50% Koszt: 80MP. Czas odnowienia: 5 tur
Bio - ulepszony czar trucizny. Siła: 45 Koszt: 50MP. Czas odnowienia: 3 tury. Dodatkowo wywołuje efekt zatrucia.
Watera - ulepszony czar wody. Siła: 45 Koszt: 50MP. Czas odnowienia: 3 tury
Aera - ulepszony czar powietrza. Siła: 45 Koszt: 50MP. Czas odnowienia: 3 tury
Osmose - kradnie przeciwnikowi 25% jego many i dodaje użytkownikowi. Siła: - Koszt: 10MP. Czas odnowienia: 5 tur
Break - czar pozwalający zmienić przeciwnika w kamień. Siła: - Celność: 25% Koszt: 80MP. Czas odnowienia: 5 tury
Regenara - ulepszony czar regeneracji. Siła: 50% HP co turę Koszt: 70MP. Czas odnowienia: 3 tury
Esunara - ulepszony czar usuwający negatywne efekty, może być użyty na 2 sojusznikach na raz. Siła: - Koszt: 40MP. Czas odnowienia: 3 tury
Quake - podstawowy czar ziemi. Siła: 30 Koszt: 45MP. Czas odnowienia: 3 tury
Sleepara - ulepszony czar usypiający, może trafić 2 przeciwników na raz. Siła: - Celność: 55% Koszt: 80MP. Czas odnowienia: 5 tury
Slowara - ulepszony czar spowalniający o 10%, może trafić 2 przeciwników na raz. Siła: - Celność: 55% Koszt: 50MP. Czas odnowienia: 3 tury
Shell - podstawowy czar podnoszący odporność na magię sojusznika o 50% na 2 tury. Siła: - Koszt: 45MP. Czas odnowienia: 4 tury
Protect - podstawowy czar podnoszący odporność fizyczną sojusznika o 50% na 2 tury. Siła: - Koszt: 45MP. Czas odnowienia: 4 tury
Haste - podstawowy czar podnoszący prędkość sojusznika na 2 tury o 20%. Siła: - Koszt: 45MP. Czas odnowienia: 4 tury
Mini - czar pozwalający zmniejszyć przeciwnika na 1 do 3 tur, przez co zadaje on tylko 1 punkt obrażeń każdym atakiem. Siła: - Koszt: 100MP. Czas odnowienia: 7 tur
Toad - czar pozwalający zmienić przeciwnika na 1 do 3 tur w żabę, przez co nie może on używać umiejętności i czarów. Siła: - Koszt: 100MP. Czas odnowienia: 7 tur

-- Zaklęcia 3 Poziomu --
Firaga - zaawansowany czar ognia. Siła: 90 Koszt: 75MP. Czas odnowienia: 3 tury
Thundaga - zaawansowany czar elektryczności. Siła: 90 Koszt: 75MP. Czas odnowienia: 3 tury
Blizzaga - zaawansowany czar lodu. Siła: 90 Koszt: 75MP. Czas odnowienia: 3 tury
Curaga- zaawansowany czar leczący. Siła: 75% Maksymalnego HP Koszt: 120MP. Czas odnowienia: 3 tury
Waterga - zaawansowany czar wody. Siła: 90 Koszt: 75MP. Czas odnowienia: 3 tury
Aeroga - zaawansowany czar powietrza. Siła: 90 Koszt: 75MP. Czas odnowienia: 3 tury
Regenaga - ulepszony czar regeneracji. Siła: 65% HP co turę Koszt: 80MP. Czas odnowienia: 3 tury
Stopara - zaawansowany czar spowolnienia, pozwalający zatrzymać 2 przeciwników w czasie na 1 turę nie dając im możliwości ataku. Siła: - Celność: 35% Koszt: 100MP. Czas odnowienia: 5 tur
Drain - czar zadający obrażenia i leczący użytkownika o 25% zadanych obrażeń. Siła: 70 Koszt: 80MP. Czas odnowienia: 3 tury
Death - czar pozwalający zabić przeciwnika od razu. Siła: - Celność: 10% Koszt: 150MP. Czas odnowienia: 5 tur
Lifara - ulepszony czar ożywienia, może ożywić dwóch sojuszników na raz z 50% HP lub jednego z 75% HP. Siła: - Koszt: 90MP. Czas odnowienia: 4 tury
Esunaga - ulepszony czar usuwający negatywne efekty, może być użyty na wszystkich sojusznikach na raz. Siła: - Koszt: 60MP. Czas odnowienia: 3 tury
Demi - czar, który zawsze zadaje obrażenia równe 1/8 aktualnego HP celu. Siła: - Celność: 65% Koszt: 70MP. Czas odnowienia: 3 tury
Sleepga - zaawansowany czar usypiający, może trafić 4 przeciwników na raz. Siła: - Celność: 35% Koszt: 100MP. Czas odnowienia: 5 tury
Slowga - zaawansowany czar spowalniający o 25%, może trafić 2 przeciwników na raz. Siła: - Celność: 40% Koszt: 70MP. Czas odnowienia: 3 tury
Biora - zaawansowany czar trucizny. Siła: 90 Koszt: 75MP. Czas odnowienia: 3 tury
Shellara - podstawowy czar podnoszący odporność na magię 2 sojuszników o 50% na 2 tury. Siła: - Koszt: 90MP. Czas odnowienia: 4 tury
Protectara - podstawowy czar podnoszący odporność fizyczną 2 sojuszników o 50% na 2 tury. Siła: - Koszt: 90MP. Czas odnowienia: 4 tury
Hastera - podstawowy czar podnoszący prędkość 2 sojuszników na 2 tury o 20%. Siła: - Koszt: 90MP. Czas odnowienia: 4 tury
Meltdown - czar zadający obrażenia i zmniejszający obronę przeciwnika o 25% na 3 tury. Siła: 80 Koszt: 70MP. Czas odnowienia: 3 tury

-- Zaklęcia 4 Poziomu --
Flare - potężny czar ognia powodujący olbrzymi wybuch odpychający wszystkich dookoła. Siła: 120 Koszt: 90MP. Czas odnowienia: 4 tury
Comet - potężny czar zsyłający z nieba kometę w wybrane miejsce. Siła: 100 Koszt: 85MP. Czas odnowienia: 3 tury
Hastega - podstawowy czar podnoszący prędkość wszystkich sojuszników na 2 tury o 40%. Siła: - Koszt: 150MP. Czas odnowienia: 4 tury
Tornado - potężny czar powietrza zasysający do swojego wnętrza wszystko co stanie na drodze. Siła: 120 Koszt: 90MP. Czas odnowienia: 4 tury
Earthquake - potężny czar ziemi powodujące rozległe trzęsienie ziemi i powstawanie pęknięć, a nawet wyrw w ziemi. Siła: 120 Koszt: 90MP. Czas odnowienia: 4 tury
Gravity - czar, który zawsze zadaje obrażenia równe 1/4 aktualnego HP celu. Siła: - Celność: 55% Koszt: 90MP. Czas odnowienia: 3 tury
Pain - czar, nakładający na przeciwnika 4 dowolne losowe negatywne statusy. Siła: - Celność: 55% Koszt: 90MP. Czas odnowienia: 3 tury
Aura - czar podnoszący wszystkie statystyki użytkownika/sojusznika o 25% na 3 tury. Siła: - Koszt: 150MP. Czas odnowienia: 6 tury
Stopga - zaawansowany czar spowolnienia, pozwalający zatrzymać wszystkich przeciwników w czasie na 1 turę nie dając im możliwości ataku. Siła: - Celność: 15% Koszt: 200MP. Czas odnowienia: 5 tur

-- Zaklęcia 5 Poziomu --
Meteor - potężny czar zsyłający z nieba od 1 do 5 komet w wybrane miejsce. Siła: 100 Koszt: 100MP. Czas odnowienia: 4 tury
Doomsday - potężny czar mroku zsyłający na pole walki gigantyczny meteor zadający obrażenia każdej osobie w okolicy, nawet użytkownikowi. Siła: 150 Koszt: 100MP. Czas odnowienia: 4 tury
Apocalypse - na 1 turę przygotowania na ziemi pojawiają się symbole, które następnie wybuchają, zadając neutralne obrażenia wszystkim, którzy wciąż na nich stali. Siła: 170 Koszt: 250MP. Czas odnowienia: 5 tury
Holy - potężne zaklęcie światła, które 8 kulami przeszywa przeciwnika. Zadaje 200% obrażeń na nieumarłych. Siła: 140 Koszt: 100MP. Czas odnowienia: 4 tury
Ultima - niesamowicie silne zaklęcie, zadające neutralne obrażenia wszystkim przeciwnikom. Użytkownik może w 1 turze tylko przygotować zaklęcie, a w następnej niezależenie od tego czy czar się udał czy nie, zmuszony jest odpocząć przez co nie może użyć kolejnych zaklęć. Siła: 200 Koszt: 75% Maksymalnego MP. Czas odnowienia: Raz na walkę
Full-life - potężny czar pozwalający wskrzesić sojusznika z całym HP. Siła: - Koszt: 120MP. Czas odnowienia: 4 tury
Full-cure - potężny czar pozwalający uleczyć całe HP sojusznika i wszystkie jego zmiany stanu. Siła: - Koszt: 120MP. Czas odnowienia: 4 tury
Gravija - czar, który zawsze zadaje obrażenia równe 1/2 aktualnego HP celu. Siła: - Celność: 25% Koszt: 120MP. Czas odnowienia: 3 tury
Powrót do góry Go down
https://dissidiafinalfantasy.forumpolish.com
 
Magia
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Umiejętności, Ataki, Magia - Jednym słowem rozwój walki!

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Dissidia Final Fantasy :: Organizacja :: Poradniki-
Skocz do: