IndeksCalendarFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

 

 Umiejętności, Ataki, Magia - Jednym słowem rozwój walki!

Go down 
2 posters
AutorWiadomość
Spiritus
Bóg
Spiritus


Poziom Postaci : 999
Exp : 9999
HP : 9999
MP : 9999
Klasa Główna : Wojownik
Klasa Poboczna : Obrońca
Płeć Gracza : Female
Posty : 135
Data Wezwania : 16/02/2020
Pochodzenie : Chaos

Umiejętności, Ataki, Magia - Jednym słowem rozwój walki! Empty
PisanieTemat: Umiejętności, Ataki, Magia - Jednym słowem rozwój walki!   Umiejętności, Ataki, Magia - Jednym słowem rozwój walki! EmptyWto Cze 02, 2020 6:34 pm

Jak zauważyliście, mamy baaaaardzo dużo wszelkiego rodzaju czarów, które są w zasięgu Magów, Strzelców, Zabójców, Wsparcia, Summonerów i Dragoonów. Oczywiście, tak na prawdę z całego wachlarzu PRAWDZIWEJ magii, mogą korzystać jedynie Magowie, Wsparcie oraz Summonerzy, reszta ma raczej czary jako wspomagacze na bardzo niskim poziomie. Pewnie to brzmi nie fair i wydaje się, że reszta utknęła z podstawowymi umiejętnościami i atakami zależnymi od broni. Otóż nie! KAŻDY kto posiada jakąkolwiek zdolność fizyczną i wyobraźnie może zaopatrzyć się w nowe rodzaje ataków nazywane umiejętnościami (czy tam atakami specjalnymi jeśli uważacie, że ten atak jest taki super duper fiu bździu, to tylko nazwa, określenie, wiecie o co chodzi). Ogranicza was jedynie wyobraźnia i siła, umiejętności oraz broń postaci. W końcu strzelec używający łuku, nie użyje takiej samej techniki strzału trzema strzałami naraz mając pistolet.
Nie ma co się rozpisywać odnośnie magów, ich ograniczają jedynie umiejętności Klasy jaką wybrali, broń nie ma zbytniego znaczenia, to bardziej upodobanie.

Tak więc... Jak uczyć się tych nowych ataków, umiejętności, czarów? Sposób jest prosty. Po pierwsze, każdej nowej umiejętności możesz się nauczyć na odpowiednich poziomach, po drugie musisz napisać w TYM temacie, a wtedy MG założy ci odpowiedni temat i poprowadzi trening, w którym zmierzysz się z potworem, na którym musisz nauczyć się nowej techniki. Może się okazać, że potrzebujesz więcej niż tylko jednego treningu, ale o tym dowiecie się z samego tematu wyżej.

----SPIS POZIOMÓW----
Poziom 1 - Podstawowe czary i umiejętności zdobyte na początku wyprawy
Poziom 5 - Ulepszenie poprzedniej umiejętności lub Ulepszenie czaru na 2 poziom
Poziom 10 - Nowa prosta umiejętność albo Nowe zaklęcie 1 poziomu
Poziom 15 - Ulepszenie poprzedniej umiejętności lub Ulepszenie czaru na 2 poziom
Poziom 20 - Nowa prosta umiejętność albo Nowe zaklęcie 1 poziomu
Poziom 25 - Ulepszenie poprzedniej umiejętności lub Ulepszenie czaru na 2 poziom
Poziom 30 - Nowa średnio-zaawansowana umiejętność albo Nowe zaklęcie 1 poziomu
Poziom 35 - Ulepszenie poprzedniej umiejętności lub Ulepszenie czaru na 2/3 poziom
Poziom 40 - Nowa średnio-zaawansowana umiejętność albo Nowe zaklęcie 1 poziomu
Poziom 45 - Ulepszenie poprzedniej umiejętności lub Ulepszenie czaru na 2/3 poziom
Poziom 50 - Nowa średnio-zaawansowana umiejętność albo Nowe zaklęcie 1 poziomu
Poziom 55 - Ulepszenie poprzedniej umiejętności lub Ulepszenie czaru na 2/3 poziom
Poziom 60 - Nowa zaawansowana umiejętność albo Nowe zaklęcie 2 poziomu
Poziom 65 - Ulepszenie poprzedniej umiejętności lub Ulepszenie czaru na 2/3/4 poziom
Poziom 70 - Nowa zaawansowana umiejętność albo Nowe zaklęcie 2 poziomu
Poziom 75 - Ulepszenie poprzedniej umiejętności lub Ulepszenie czaru na 2/3/4 poziom
Poziom 80 - Nowa zaawansowana umiejętność albo Nowe zaklęcie 2/3/ poziomu
Poziom 85 - Ulepszenie poprzedniej umiejętności lub Ulepszenie czaru na 2/3/4 poziom
Poziom 90 - Nowa zaawansowana umiejętność albo Nowe zaklęcie 2/3/4 poziomu
Poziom 95 - Ulepszenie poprzedniej umiejętności lub Ulepszenie czaru na 2/3/4 poziom
Poziom 100 - Nowa zaawansowana umiejętność albo Nowe zaklęcie 2/3/4 poziomu

!!!SPECJALNE NAGRODY W EVENTACH MOGĄ WAM DAĆ SZANSĘ NAUCZYĆ SIĘ DODATKOWEJ UMIEJĘTNOŚCI/CZARU, NA JAKICH ZASADACH? ZOBACZYCIE W DZIAŁANIU PRZEDMIOTU, KTÓRY MA WAM TO UMOŻLIWIĆ!!!

---NAUKA ELITARNYCH UMIEJĘTNOŚCI ORAZ ZAKLĘCIA 5 POZIOMU---
Jak pewnie zauważyliście, samym zdobywaniem poziomów nie da się nauczyć najsilniejszych umiejętności oraz czarów. Otóż widzicie... Samo zdobywanie poziomów nie wystarczy by pokazać, że jest się wyjątkowo silnym, prawda? Specjalne umiejętności, które byłyby przypisane waszej klasie oraz potężne czary mogące zmieść przeciwnika z powierzchni planety, można zdobyć tylko i wyłącznie na specjalnych questach prowadzonych przez administrację. Trzeba spełnić do tego odpowiednie warunki - oczywiście zdobyć 100 poziom, nie mieć żadnych ostrzeżeń w swoim dzienniczku ucznia oraz zdobyć odpowiednie materiały do zbudowania broni, która pozwoli wam używać odpowiednich czarów/umiejętności. O wszystkich wymaganiach dowiecie się na początku swojego questa, a brnąć w niego dalej będziecie mogli po spełnieniu tych wymagań. Także, cierpliwości! Dotarłeś do 100 poziomu? W takim razie musisz mieć jej pełno!
Co do samej broni - nie można jej nikomu dać/pożyczyć. Czaru możecie używać tylko z tą jedną bronią, a do kolejnych musicie zdobyć nowe bronie. Każdy gracz może zdobyć tylko 3 bronie z czarami 5 poziomu/elitarnymi umiejętnościami. Możecie je zmieniać w trakcie walki, ale tym samym wszelkie wasze ataki wykonane PO zmianie broni zostają anulowane, więc to przemyślcie bo stracicie turę/cenne akcje.
Możecie stracić swoje bronie jeśli zaczniecie zbierać poważne ostrzeżenia albo złamiecie zasadę pożyczania/oddawania. Nie dostaniecie kolejnej szansy na zdobycie broni jeśli je zmarnujecie w ten sposób.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora https://dissidiafinalfantasy.forumpolish.com
Squall Leonhart
Lider Drużyny
Squall Leonhart


Poziom Postaci : 2
Exp : 0
HP : 200
MP : 150
Klasa Główna : Zabójca
Summon : ---
Płeć Gracza : Female
Posty : 55
Data Wezwania : 05/06/2020
Pochodzenie : Winhill

Umiejętności, Ataki, Magia - Jednym słowem rozwój walki! Empty
PisanieTemat: Re: Umiejętności, Ataki, Magia - Jednym słowem rozwój walki!   Umiejętności, Ataki, Magia - Jednym słowem rozwój walki! EmptySob Lip 04, 2020 5:14 pm

---NAUKA ATAKÓW DLA CZARNYCH MAGÓW---

No dobrze, zawsze zdarza mi się coś przeoczyć, dlatego zapiszę to w osobnym poście by każdy z was zauważył!

Jak wiecie, jeden z bonusów klasy Czarnych Magów brzmi "Ich czary ulepszają się kiedy postać wbije odpowiedni poziom, ponadto mogą sami tworzyć zaklęcia, które będą używać." No dobra, jaki poziom, na jakiej zasadzie, co z tym stworzeniem? Wszystko będzie niżej i raczej dość krótko:

---ZASADA AUTOMATYCZNEGO ULEPSZANIA UMIEJĘTNOŚCI---
Z tego powodu, osoby z klasą czarnego maga nie mają możliwości własnoręcznego ulepszania czarów na odpowiednich poziomach, tak jak to bywa z umiejętnościami przy innych klasach. Zamiast tego po wbiciu odpowiedniego poziomu (ze spisu wyżej) by załapać się na ulepszenie, wybierają jeden czar i go ulepszają od ręki. ALE! TYCZY SIĘ TO TYLKO ZAKLĘĆ SPISANYCH W KSIĘDZE! I NIE MOGĄ SIĘ W TEN SPOSÓB NAUCZYĆ CZARÓW 4 I 5 POZIOMU! Na te dwa poziomy muszą tak jak wszyscy się uczyć i starać o specjalną broń.

Tak więc, podstawowe czary znajdujące się w księdze możecie z automatu ulepszyć do maksymalnie 3 poziomu, wyżej musicie robić to jak normalni gracze. Na odpowiedni poziom ulepszenia wybieracie JEDNĄ umiejętność, a nie wszystkie na raz, pamiętajcie!

---TWORZENIE WŁASNYCH ZAKLĘĆ PRZEZ CZARNYCH MAGÓW---
Tak jak to było powiedziane, czarny mag może sam tworzyć zaklęcia i nie podlegają one automatycznemu ulepszaniu. Na czym mogą polegać takie czary? W zasadzie to ogranicza się tylko do waszych własnych pomysłów. Trzymajcie się jednak podstawowych żywiołów jakie mamy: Ogień, Woda, Lód, Piorun, Powietrze, Ziemia, Mrok i Światło.

Tworząc czary pamiętajcie by je ładnie i dokładnie opisywać. Co robią, jak działają, czy mogą trafiać wiele celów na raz czy tylko i wyłącznie jeden? Mają żywioł? Czy działają lepiej na jakiś rodzaj przeciwnika? Siłę i koszt many zostawcie nam do ustalenia. Tak samo jak w przypadków limitów, musimy sprawdzać jakie obrażenia robi umiejętność i dostosować jej siłę, by czar na 1 poziomie nie robił więcej jak czar na 5.

Takie czary trzeba ulepszać wedle spisu własnoręcznie, pisząc ten trening na placu treningowym. Wtedy opisujecie co się w nim poprawia, czy rośnie siła i tak dalej, wiecie - no ulepszenie, po prostu.

_________________
Umiejętności, Ataki, Magia - Jednym słowem rozwój walki! Divider-line-png-eastpac-divider-line-png-4880-1000
Umiejętności, Ataki, Magia - Jednym słowem rozwój walki! Squall-Podpis
Umiejętności, Ataki, Magia - Jednym słowem rozwój walki! Divider-line-png-eastpac-divider-line-png-4880-1000
Karta Postaci
Sesje:
- Winhill -
- Brak -
- Brak -

Umiejętności, Ataki, Magia - Jednym słowem rozwój walki! Divider-line-png-eastpac-divider-line-png-4880-1000
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Umiejętności, Ataki, Magia - Jednym słowem rozwój walki!
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Magia
» Chapter II - Płomienie Walki
» Walki, Obrażenia i Statysytki

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Dissidia Final Fantasy :: Organizacja :: Poradniki-
Skocz do: