Exar Deuz
Poziom Postaci : 2 Exp : 0 HP : 200 MP : 150 Klasa Główna : Wojownik Summon : --- Płeć Gracza : Posty : 10 Data Wezwania : 22/06/2020 Pochodzenie : Kingdom of Baron
| Temat: Exar Deuz Wto Cze 23, 2020 9:16 pm | |
| Imię i Nazwisko: Exar Deuz Wiek: 32 lat Rasa: Człowiek - Jeden z Dark Knightów Króla Baron Wezwany Przez: Materię Klasa Główna: Wojownik Klasa poboczna:Cel: Odnaleźć się w nowej rzeczywistości, odkupić swoje winy. Opis Wyglądu:Opis Charakteru:Exar ze względu na trening jaki odbył w swoim świecie, a w konsekwencji także wykonywanego zawodu jest raczej skrytą i szorstką w obyciu osobą trzymającą się w cieniu historii. Nie okazuje zbyt wielu emocji i zdecydowanie woli chadzać własnymi ścieżkami. Nadużyciem byłoby jednak nazwać go „złym”, ponieważ w swoim życiu kieruje się kodeksem honorowym - mało popularnym wśród takich jak on. Nauczony jest posłuszeństwa i karności, wykonuje powierzone mu misje z dużą dokładnością potrafiąc postawić na szali nawet własne życie. Jest także osobą małomówną, stara się raczej wyrażać siebie poprzez działanie i interakcje z otoczeniem niźli puste (w jego opinii) przechwałki i słowa. Jak każdy człowiek, także i on ma swoje słabsze strony. Pierwsza wymagającą najwięcej uwagi jest jego bezwzględność - wroga zawsze uważa za wroga i będzie dążył do jego eliminacji bez zastanowienia się nad wartościami jakimi może kierować się taka osoba. Drugą sprawa jest jego poddańcza natura - jako jeden z Mrocznych Rycerzy nauczony został zawsze i bezwzględnie wykonywać każdy otrzymany rozkaz - wynikają z tego różnego rodzaju problemy z brakiem umiejętności podjęcia szybkich decyzji w sytuacjach, które tego wymagają na czele. Exar nigdy nie ogląda się za siebie i nie żałuje swoich czynów, prze do przodu mimo wszystko starając się wykonywać to co do niego należy. Przeniesienie go do innego świata i pozostawienie - częściowo - w sytuacji, w której sam steruje swoimi czynami sprawiła, iż odczuwa pustkę i lekkie zagubienie. Stworzyło to jednak dla niego szereg możliwości większego rozwoju, których ciągle jednak wydaje się nie dostrzegać... Historia:Exar urodził się w Królestwie Baron jako jedyny syn prostych, pracujących na zamku służących nie mając przed sobą praktycznie żadnych perspektyw na lepsze życie od tego, które wiedli jego rodziciele. Dosyć szybko wyszło jednak na jaw, iż posiada pewne wrodzone talenty w posługiwaniu się bronią białą, a wszelkie kwestie związane z wojaczką przychodziły mu łatwiej niż innym - były one na tyle duże, iż postanowiono wcielić go niewielkiego oddziału patrolującego granice Królestwa - na co młody wojownik bez cienia zawahania przystał. Nie była to praca ciężka jako, że Baron słynęło ze swojej siły militarnej, której tak naprawdę niewiele mogło zagrozić. Mimo to czas ten bardzo wpłynął na młodego jeszcze wtedy Exara zarówno pod względem tężyzny fizycznej jak i sfery psychologicznej. Nauczył się znacznie bardziej zaawansowanych umiejętności bojowych, opatrywania ran czy podstaw survivalu, który w późniejszym czasie okazał się wręcz kluczowe. Jego życie nie było ciekawego i nie obfitowało w przygody - służba, po prostu służba. Możliwość zapełnienia brzucha i dach na głową jakie zostały mu zaoferowane całkowicie wystarczały do szczęścia. Były to czasy kiedy starał się dostrzegać w świecie dobro, a w ludziach kompanów do kufla. Jego niezwykły talent sprawił jednak, iż po kilku latach służby jako szeregowy strażnik począł awansować w szrankach. W wieku 28 lat stał się jednym z Mrocznych Rycerzy - elitarnej grupy wojowników wykonującej „specjalne” zadania wymagające nie tylko umiejętności radzenia sobie z bronią, lecz także inteligencji. Te specjalne zadania szybko okazały się brutalnymi mordami - także na ludności cywilnej, ale także bardziej spersonalizowanymi atakami skierowanymi na wpływowych wrogów Króla. Exar początkowo nie odnajdywał się w roli mordercy na usługach możnych - szybko się, jednak przekonał, iż nie ma wielkiego wyboru. Postawiono mu ultimatum: albo zacznie działać jak reszta Mrocznych Rycerzy albo zginie on, a wraz z nim całego jego rodzina. Był to argument wystarczający do tego, aby zmotywować go do zabójstw i innych podłych czynów - robił to, aby przetrwać nie czerpiąc z tego przyjemności. Lata mijały, a wraz z nimi zanikała ludzka strona Exara i choć ciągle funkcjonował wedle określonego kodeksu honorowego pozwalającego mu zachować zdrowe zmysły nie zawsze wszystko można było zatuszować przed przełożonymi. Deuz uważany był przez resztę członków Mrocznych Rycerzy jako nie pozbawiony do końca swych dawnych przekonań co sprawiało, iż nazywano go słabym. Rozdarty pomiędzy obowiązkiem nałożonym na niego siłą, a ciągłą chęcią zachowania choć resztek swego człowieczeństwa zaczął pragnąć śmierci, która mogłaby pozwolić mu wreszcie odpocząć. Pewnego dnia po ciężkiej bitwie leżąc w kałuży krwi swojej i swych wrogów opierając się o stos trupów przestał czuć. Czuć zarówno ból jak i wszystkie grzechy jakie ciążyły na jego barkach. Poczuł, że jego ciała zanika, a umysł zatapia się w lepki mrok niebytu. Nie było to jednak śmierć. Ocknął się w miejscu, które wydawało się już na pierwszy rzut oka marą senną. Po środku stała kobieta odziana w dziwne szaty wzywała go do siebie. Nie czuł bólu, choć był pewny, iż powinien. Stanął na nogi łapiąc równowagę i spokojnie zbliżył się do kobiety, która oprócz tego, że wcale się go nie obawiała to jeszcze wykazywała się cechami sugerującymi, iż to ona tutaj rozdaje karty. Zapytał gdzie jest i czy nie żyje. Otrzymał swą odpowiedź, a także wiele innych informacji, które kotłowały mu się w głowie niczym mantra. Znowu odpłynął... Tym razem pobudka była o wiele mnie błoga. Otworzył oczy leżąc twarzą zanurzoną w piach... Tak zaczęła się jego przygoda. Statystyki:Poziom: 2 HP: 100% [200/200] MP: 100% [150/150] Exp: 0/100 Umiejętności:Fizyczne- Ciosy Bestii - fizyczna. Walcząc wręcz bez jakiejkolwiek broni postać zyskuje +5 obrażeń. Pasywna, nie kosztuje MP. - Gruba Skóra - fizyczna. Na 2 tury postać otrzymuje zmniejszone obrażenia o 10%. Koszt: 25MP. Czas odnowienia: 4 tury. - Znawca Walk - fizyczna. Postać może wykonać jeden cios, który zada 200% obrażeń. Koszt: 50MP. Czas odnowienia: 3 tury. Magiczne- - LIMIT:Berserk Rage Bardzo prosty i nieskomplikowany atak, który jednak wymaga ogromnej siły i wykorzystania mrocznej natury. Exar podnosi swój dwuręczny miecz do góry wykonujący potężny zamach. Na szycie jego ostrza pojawia się niewielka kula mrocznej energii rosnąca do rozmiaru nie większej niż pięść w czasie gromadzenia energii. Wojownik kończy swój zamach uderzając we wroga mieczem, który w skutek kumulacji energii staje się o wiele cięższy w momencie uderzenia we wroga - jego waga może wzrosnąć nawet do kilku ton, których nie odczuwa władający bronią. [Cios wymaga jednej akcji przygotowania. Obrażenia są równe 25% Maksymalnego HP Celu + Normalne obrażenia od ataku jakie by zadał zwykłym ciosem (Czyli zwykły atak + 25% Max HP Celu, tak prościej)] Broń główna:- Miecz dwuręczny Broń drugorzędna:- Pancerz:- Ciężka Zbroja Akcesoria:* - |
|
Squall Leonhart Lider Drużyny
Poziom Postaci : 2 Exp : 0 HP : 200 MP : 150 Klasa Główna : Zabójca Summon : --- Płeć Gracza : Posty : 55 Data Wezwania : 05/06/2020 Pochodzenie : Winhill
| Temat: Re: Exar Deuz Sro Cze 24, 2020 2:11 pm | |
|
Ostatnio zmieniony przez Squall Leonhart dnia Sob Cze 27, 2020 7:34 pm, w całości zmieniany 2 razy |
|
Squall Leonhart Lider Drużyny
Poziom Postaci : 2 Exp : 0 HP : 200 MP : 150 Klasa Główna : Zabójca Summon : --- Płeć Gracza : Posty : 55 Data Wezwania : 05/06/2020 Pochodzenie : Winhill
| Temat: Re: Exar Deuz Sro Cze 24, 2020 2:12 pm | |
| Poprawka od administracji: LIMIT: Berserk Rage Bardzo prosty i nieskomplikowany atak, który jednak wymaga ogromnej siły i wykorzystania mrocznej natury. Exar podnosi swój dwuręczny miecz do góry wykonujący potężny zamach. Na szycie jego ostrza pojawia się niewielka kula mrocznej energii rosnąca do rozmiaru nie większej niż pięść w czasie gromadzenia energii. Wojownik kończy swój zamach uderzając we wroga mieczem, który w skutek kumulacji energii staje się o wiele cięższy w momencie uderzenia we wroga - jego waga może wzrosnąć nawet do kilku ton, których nie odczuwa władający bronią. [Cios wymaga jednej akcji przygotowania. Obrażenia są równe 25% Maksymalnego HP Celu + Normalne obrażenia od ataku jakie by zadał zwykłym ciosem (Czyli zwykły atak + 25% Max HP Celu, tak prościej)]
I pamiętaj uzupełnić profil. Zapraszam też do loterii w eventach~ |
|
Squall Leonhart Lider Drużyny
Poziom Postaci : 2 Exp : 0 HP : 200 MP : 150 Klasa Główna : Zabójca Summon : --- Płeć Gracza : Posty : 55 Data Wezwania : 05/06/2020 Pochodzenie : Winhill
| Temat: Re: Exar Deuz Sob Cze 27, 2020 7:34 pm | |
| Zakupy w sklepie 8 Potionów = 800 Gil 2 Phoenix Down = 1000 Gil 1 Tent = 1000 Gil
Sakiewka: 19 852 - 2800 = 17 052 Gil |
|
Laguna Loire Lider Drużyny
Poziom Postaci : 2 Exp : 0 HP : 200 MP : 150 Klasa Główna : Strzelec Summon : --- Posty : 34 Data Wezwania : 05/06/2020 Pochodzenie : Dobre pytanie.
| Temat: Re: Exar Deuz Wto Cze 30, 2020 12:04 am | |
| Zdobyte w evencie 1x Naszyjnik Lupa 1x Fragment Kryształu Teleportacji
+1 lvl |
|