- Kod:
-
[center][b]Imię i Nazwisko:[/b]
[b]Wiek:[/b]
[b]Rasa:[/b]
[b]Wezwany Przez:[/b]
[b]Klasa Główna:[/b]
[b]Klasa Poboczna:[/b]*
[b]Cel:[/b]*
[b]Opis Wyglądu:[/b]
[img]tutaj obrazek/zdjęcie/rysunek/cokolwiek z wyglądem jeśli masz[/img]*
[b]Opis Charakteru:[/b]
[b]Historia:[/b]
[b]Statystyki:[/b]
[u]Poziom:[/u] 1
[u]HP:[/u] 100% [100/100]
[u]MP:[/u] 100% [100/100]
[u]Exp:[/u] 0/100
[b]Umiejętności:[/b]
[u]Fizyczne[/u]
-
-
[u]Magiczne[/u]
-
-
[u][b]LIMIT:[/b][/u]
[b]Broń główna:[/b]
[b]Broń drugorzędna:[/b]*
[b]Pancerz:[/b]
[b]Akcesoria:[/b]*
[b]Ekwipunek:[/b]
1000 Gil
x2 Potion
x2 S-Potion - dla Summonerów
x1 Ether[/center]
1. Imię, nazwisko, wiek, rasa - chyba nie muszę tłumaczyć. Co do Rasy, może to być jakakolwiek jaką sobie wymyślicie, nie powstrzymujemy różnorodności. Nie musicie brać człowieka ani konkretnie kogoś kto był w grach Final Fantasy. Opis rasy mile widziany~
2. Wezwany Przez - czy jesteś wojownikiem wezwanym przez Spiritusa (Chaos) czy przez Materię (Kosmos). Twoja postać mogła również zostać wezwana przez jedno z bóstw, ale zdecydować się nie walczyć po stronie któregokolwiek, wtedy w tym punkcie wpisujecie "Samotnik" ze wzmianką, który Bóg oryginalnie sprowadził was do Świata Wojny.
3. Klasę Główną wybieracie jako jedną z
TYCH. Radzę poczytać i wybrać mądrze bo zmiana nie będzie raczej możliwa, a jeśli już to wyjątkowo trudna.
4. Klasę Poboczną wybiera się dopiero po 30 poziomie postaci, dlatego teraz zostawiacie tą rubryczkę pustą, ale dobrze żeby była po prostu w karcie bo będzie wyglądać estetyczniej i potem tylko do zedytujecie.
Summoner i Dragoon mają zablokowaną możliwość wybrania Klasy Pobocznej bo mają inne bonusy po 30 poziomie!5. Cel to rubryczka typowo opcjonalna, jeśli wasza postać znalazła się w tym świecie i chce osiągnąć coś konkretnego, wtedy śmiało możecie to tu napisać. Ewentualnie kiedy znajdzie sobie powód później w przygodzie.
6. Opisy wyglądu i charakteru nie muszą być niesamowicie długie jeśli nie czujecie, że umiecie je jakoś wyjątkowo dobrze pisać. Wystarczą 3 rozbudowane zdania do każdego z punktów i w razie słabego opisu wyglądu, jakiś art który obrazowałby waszą postać.
7. Najważniejszy punkt, historia. Tutaj przyda się przynajmniej 10 rozwiniętych zdań o tym co wasza postać robiła zanim wylądowała w Świecie Wojny. Z którego uniwersum pochodziła, czym się tam zajmowała, w którym momencie życia trafiła tutaj i może ewentualnie kilka pierwszych wrażeń w nowym świecie. Tak, żeby każdy mógł się dowiedzieć czegoś o waszej postaci.
8. W statystykach podczas zakładania karty nie zmieniacie w zasadzie nic. Jeśli jakiekolwiek zmiany będą musiały w nich zajść wtedy sprawdźcie w temacie z
KLASAMI bo niektóre mają swoje własne bonusy zwiększające je, więc jeśli wybraliście którąś odpowiedzialną za np. zwiększenie HP, wtedy musicie je zwiększyć z dopiskiem "Bonus z Klasy".
9. Umiejętności jak widzicie dzielą się na fizyczne i magiczne. Jeśli nie jesteście Summonerem, Białym Magiem, Czarnym Magiem albo Wsparciem, wasze umiejętności magiczne będą raczej wyjątkowo proste i będą ograniczać się do jednego podstawowego zaklęcia (Fire, Blizzard lub Thunder). Ilość i rodzaj umiejętności jakie możecie wziąć na start są zależne od
KLASY więc sprawdźcie dokładnie co możecie wybrać i wpiszcie do karty.
10. Opisujesz swój limit - podajesz jego nazwę, poziom i opis. Wszelkie efekty ustala administracja. Więcej o limitach znajdziesz
TU11. Jeśli nie jesteś postacią kanoniczną, twój wybór broni głównej ogranicza się do jednej z dostępnych broni początkowych dla każdej z
KLAS. Postacie Kanoniczne mają do wyboru swoje pierwsze bronie z gier, które mogą się różnić działaniem od tych podstawowych dla zwykłych graczy. Broń poboczną można zdobyć później, ale ze względów kosmetycznych możecie zostawić tą rubryczkę pustą i wypełnić w przyszłości.
12. Pancerz czy też typowy "Armor". Znów, odpowiedni przedmiot podany na start dla waszej klasy, pamiętajcie, że Zabójca raczej nie będzie mógł nosić w przyszłości ciężkiego ekwipunku, więc na przyszłość patrzcie co kupujecie.
13. Akcesoria to przedmioty dodatkowe, które mogą was chronić przed jakimiś efektami albo dawać bonusy na start walki. Początkowo nikt żadnego nie ma, więc pole zostawiacie puste na przyszłość.
14. Każdy zaczyna grę z takim samym ekwipunkiem, nawet postać kanoniczna. Gile, Potiony na odnowienie HP i Ethery do odnowienia MP. S-Potiony dopisują sobie tylko i wyłącznie Summonerzy!