IndeksCalendarLatest imagesFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

 

 Klasy Postaci

Go down 
AutorWiadomość
Spiritus
Bóg
Spiritus


Poziom Postaci : 999
Exp : 9999
HP : 9999
MP : 9999
Klasa Główna : Wojownik
Klasa Poboczna : Obrońca
Płeć Gracza : Female
Posty : 135
Data Wezwania : 16/02/2020
Pochodzenie : Chaos

Klasy Postaci Empty
PisanieTemat: Klasy Postaci   Klasy Postaci EmptyPon Lut 17, 2020 5:37 pm

Wybierając Klasę Postaci, pamiętaj, że późniejsza zmiana będzie praktycznie niemożliwa!

Podczas wybierania Klasy Głównej, wybieracie jedną broń, którą będziecie wykorzystywać na początku w walkach i jedną część pancerza. W przypadku umiejętności magicznych w kategoriach "Podstawowa Magia" wybieracie tylko jeden czar jeśli podanych jest ich kilka.
Po Poziomie 30 można wybrać Klasę Poboczną! Da wam ona dostęp do jednego z dwóch bonusów klasy oraz drugiej umiejętności pasywnej.

~~Postacie Kanoniczne w aspektach walki muszą trzymać się tego co potrafiły w grze, więc ich Klasy będą wybierane na podstawie roli jaką pełniły w swoich grach. Mogą zaczynać z takimi samymi umiejętnościami jak standardowi gracze lub stworzyć własne 2 umiejętności i 1 umiejętność pasywną, które muszą zostać zatwierdzone przez administrację zanim zatwierdzi się taką Kartę Postaci. Bonusy z Klas mają takie same jak reszta graczy~~



Klasy Postaci Divider-line-png-15
Strzelec
Postać walcząca głównie z dystansu. Woli trzymać się z daleka od centrum walki i atakować przeciwnika z bezpiecznej odległości, czasami nawet z miejsca niedostępnego dla przeciwnika. Nie są zbyt wytrzymali, ale potrafią zadać duże obrażenia zanim przeciwnik się do nich zbliży. Ich umiejętności magiczne ograniczają się do podstawowych zaklęć, których nie mogą rozwinąć samodzielnie.
Bronie Startowe
- Łuk
- Pistolet
- Proca
Pancerz Startowy
[Wszystkie +3 w każdej obronie]
- Czapka
- Naramiennik
- Skórzana Zbroja
Bonusy do Walki
+5 do obrażeń z broni dystansowej
Amunicja nigdy się nie kończy [Z wykluczeniem broni legendarnych]
Umiejętności Startowe
- Sokole Oko - fizyczna. Zwiększa celność broni dystansowych o 50%. Pasywna, nie kosztuje MP.
- Silny Strzał - fizyczna. Zwiększa moc następnego strzału o 20%. Koszt: 15MP. Czas odnowienia: 2 tury.
- Podstawowa Magia: Fire, Blizzard lub Thunder. Koszt: 25MP. Czas odnowienia: 2 tury.


Klasy Postaci Divider-line-png-15
Wojownik
To postacie lubujące się w walce wręcz lub na miecze. Potrafią wytrzymać wiele ciosów jak i wiele zadać, ale ich umiejętności magiczne są równe zeru przez co bez cudzej pomocy nie mogą nauczyć się żadnych większych zaklęć.
Bronie Startowe
- Kastet
- Miecz jednoręczny
- Miecz dwuręczny
Pancerz Startowy
[Wszystkie +4 w każdej obronie]
- Hełm
- Ciężkie Rękawice
- Ciężka Zbroja
!!! W przyszłości może używać lekkiego odpowiednika pancerzy !!!
Bonusy do Walki
Zwiększa posiadane HP o 150% i siłę ataku o 10%.
Brak kary do prędkości ruchu przy używaniu ciężkiego pancerza.
Umiejętności Startowe
- Ciosy Bestii - fizyczna. Walcząc wręcz bez jakiejkolwiek broni postać zyskuje +5 obrażeń. Pasywna, nie kosztuje MP.
- Gruba Skóra - fizyczna. Na 2 tury postać otrzymuje zmniejszone obrażenia o 10%. Koszt: 25MP. Czas odnowienia: 4 tury.
- Znawca Walk - fizyczna. Postać może wykonać jeden cios, który zada 200% obrażeń. Koszt: 50MP. Czas odnowienia: 3 tury.


Klasy Postaci Divider-line-png-15
Zabójca
Kryją się przed niepotrzebną walką i wolą zachować swoje siły by zadać jeden precyzyjny cios przeciwnikowi. Zmuszeni do dłuższej walki mogą atakować z daleka jak i z bliska używając także do pomocy czarów, którą zaklinają swoje bronie.
Bronie Startowe
- Sztylet
- Czakram
- Shuriken
Pancerz Startowy
[Wszystkie +2 w każdej obronie]
- Płaszcz
- Rękawiczki
- Bransolety
Bonusy do Walki
Mają o 50% więcej szans by zaskoczyć przeciwnika w walce. Ich pierwszy atak zada wtedy 200% obrażeń.
Bonus +1 do uniknięcia ataku przeciwnika.
Umiejętności Startowe
- Zaklęta Stal - magiczny. Na 3 ataki zaklina swoją broń jednym z żywiołów: Ogień, Lód lub Piorun. Koszt: 15MP. Czas odnowienia: 3 tury.
- Atak z cienia - fizyczny. Jeśli postać była niewidoczna dla przeciwnika przez 2 tury, jej kolejny atak zada 150% obrażeń. Pasywna, nie kosztuje MP.
- Podstawowa Magia: Fire, Blizzard lub Thunder. Koszt: 25MP. Czas odnowienia: 2 tury.
!!! Żywioł Zaklętej Stali zależy od wybranego podstawowego żywiołu magii !!!


Klasy Postaci Divider-line-png-15
Obrońca
Bardziej niż do ataku, skupiają się na przyjmowaniu ich i wytrzymywaniu dużej ilości ataków. Ich zadaniem jest ochrona drużyny przed silnym przeciwnikiem kiedy oni starają się zadać obrażenia. Nie mają umiejętności magicznych, ale doskonale radzą sobie z rozwijaniem swojej fizycznej strony.
Bronie Startowe
- Maczuga
- Kiścień
- Topór
Pancerz Startowy
[Wszystkie +5 w każdej obronie]
- Tarcza
- Ciężka Zbroja
- Ciężkie Buty
Bonusy do Walki
Zwiększa posiadane HP o 200% i obie defensywy o 10%
Pancerze o specjalnych umiejętnościach defensywnych mają te efekty zwiększone o 20%
Umiejętności Startowe
- Stalowa Skóra - fizyczne. Jeśli poziom ich HP spadnie o połowę, defensywa zwiększa się o 25%. Pasywna, nie kosztuje MP.
- Taran - fizyczna. Szarżuje na przeciwnika by zadać mu o 120% więcej obrażeń. Jeśli przeciwnik zostanie wgnieciony w przeszkodę, dostaje 150% obrażeń zamiast 120%. Koszt: 20MP. Czas odnowienia: 2 tury.
- Ostatnie Tchnienie. - fizyczna. Postać zostaje pozbawiona możliwości ruchu, ale może przyjąć na siebie obrażenia znacznie przekraczające jej poziom HP (o 300%). Po takim ataku postaci zostaje 1% HP, a jej statystyki są obniżone o 50%. Koszt: Całe MP. Czas odnowienia: Raz na walkę.


Klasy Postaci Divider-line-png-15
Wsparcie
Te postacie wolą trzymać się z daleka od centrum walki i stać za sojusznikami wspomagając ich swoją magią. Potrafią używać wielu zaklęć wspierających jak i wpływających na pole walki. Sami nie mają wielkiej siły, ale nadrabiają to pomocą drużynie. Mogą rozwijać tylko czary wspierające, ale zdolni są nauczyć się podstawowej magii ofensywnej po zdobyciu możliwości nauki nowej umiejętności: Fire, Blizzard, Thunder, Water lub Aero.
Bronie Startowe
- Kostur
- Kula
- Karty
Pancerz Startowy
[Wszystkie +2 do Obrony i +3 do Magicznej Obrony]
- Płaszcz
- Czapka
- Rękawiczki
Bonusy do Walki
Mają MP zwiększone o 150%, a dodatkowo co turę regenerują 10% wartości swojego MP.
Raz na turę, losowy czar którego użyją nie będzie kosztować ich MP.
Umiejętności Startowe
- Błogosławieństwo - magiczna. Może rzucić na jedną osobę lub całą drużynę regenerację zdrowia. HP co turę: 10%. Koszt: 25MP od osoby. Czas działania: 3 tury. Czas odnowienia: 5 tur.
- Błyszczący Miecz - magiczna. Zwiększa obrażenia broni sojuszników o 5%. Koszt: 20MP. Czas trwania: 2 tury. Czas odnowienia: 4 tury.
- Błyszczący Pancerz - magiczna. Zwiększa defensywy sojuszników o 5%. Koszt: 20MP. Czas trwania: 2 tury. Czas odnowienia: 4 tury.
!!! Tylko jeden efekt - Błyszczący Miecz albo Pancerz - może być aktywny na raz !!!


Klasy Postaci Divider-line-png-15
Biały Mag
Potrafią używać magii zarówno ofensywnej jak i defensywnej, jednak w tym pierwszym nie radzą sobie tak dobrze jak w tym drugim. Ich magia działa dobrze na nieumarłych i demony. Nie są za dobrzy od strony fizycznej.
Bronie Startowe
- Kostur
- Różdżka
- Kij
Pancerz Startowy
[Wszystkie +7 w Magicznej Obronie]
- Płaszcz
- Kapelusz
- Buty
Bonusy do Walki
Ich czary zadają 50% więcej obrażeń nieumarłym i demonom. W przypadku użycia Holy, te obrażenia są zwiększone o 75%.
Ich MP jest zwiększone o 150%
Umiejętności Startowe
- Cure - magiczna. Leczy wybranego sojusznika o 25% jego maksymalnego HP. Koszt: 30MP. Czas odnowienia: 2 tury.
- Esuna - magiczna. Leczy wybranego sojusznika ze zmian statusu. Koszt: 20MP. Czas odnowienia: 1 tura.
- Biała Magia - magiczna. Gdy MP postaci spadnie poniżej 10%, może rzucić jedno zaklęcie nie tracąc many. Pasywna. Nie kosztuje MP.


Klasy Postaci Divider-line-png-15
Czarny Mag
Zamiast bawić się w pomaganie, wolą od razu przejść do niszczenia celu na swojej drodze. Rzucają potężnymi zaklęciami, których z łatwością mogą uczyć się sami. Nie potrafią sprawnie operować bronią, ale za to ich umiejętności magiczne są wyjątkowo dobrze rozwinięte.
Bronie Startowe
- Różdżka
- Kostur
- Kula
Pancerz Startowy
[Wszystkie +3 w Obronie i +4 w Magicznej Obronie]
- Płaszcz
- Kapelusz
- Buty
Bonusy do Walki
Ich MP jest zwiększone o 200%
Ich czary ulepszają się kiedy postać wbije odpowiedni poziom, ponadto mogą sami tworzyć zaklęcia, które będą używać.
Umiejętności Startowe
- Podstawowa Magia: Fire, Blizzard lub Thunder. Koszt: 25MP. Czas odnowienia: 2 tury.
- Podstawowa Magia: Sleep lub Slow. Koszt: 40MP. Czas odnowienia: 4 tury. Powodzenie: 50%
- Czarna Magia - gdy ich HP spadnie poniżej 25%, siła ich czarów wzrasta o 50%. Pasywna. Nie kosztuje MP.


Klasy Postaci Divider-line-png-15
Summoner
Summonerzy to niezwykli ludzie, zdolni do rozumienia i poskromienia bestii nazywanych ogólnie Summonami. W wielu uniwersach mają one różne imiona, ale najczęściej są to potężne bestie przywiązane do jednego lub więcej żywiołów, które służą pomocą w walce. Summonerzy mogą te bestie poskromić i używać ich w boju, wydając polecenia oraz są zdolni korzystać z ich magii. W przeciwieństwie do Summonów, które mogą używać zwykli ludzie, te nie znikają po użyciu jednego silnego ataku, lecz pozostają w walce póki nie padną one albo ich Summoner. Po 30 poziomie mogą wyruszyć na misję by okiełznać nowego Summona. Po 75 poziomie mogą zdobyć trzeciego Summona. Nie mogą wybrać Klasy Pobocznej.
Bronie Startowe
- Kostur
Pancerz Startowy
[Wszystkie +4 w każdej obronie]
- Płaszcz
- Czapka
- Skórzana Zbroja
Bonusy do Walki
Przyzwane Summony walczą po ich stronie tak długo póki nie skończy im się HP. Zaczynają podróż z jedną wybraną przez siebie Bestią. Skupiają się na rozwoju umiejętności Summona.
Jeśli używają czarów Summona, zużywają tylko 50% MP potrzebnego do użycia Czaru. Nie mogą używać umiejętności fizycznych Summona.
Umiejętności Startowe
- Przyzwanie - magiczna. Przyzywa do walki swojego Summona. Pasywna. Nie kosztuje magii.
- Cure - magiczna. Leczy wybranego sojusznika o 25% jego maksymalnego HP. Koszt: 30MP. Czas odnowienia: 2 tury.
Statystyki Summona
HP: 100% [200/200]
MP: 100% [150/150]
Umiejętności: W sumie 3 umiejętności magiczne lub/i fizyczne stworzone przez gracza. Mogą zostać poprawione przez administrację przed zatwierdzeniem karty lub odrzucone całkowicie jeśli są zbyt silne na początek gry.


Klasy Postaci Divider-line-png-15
Dragoon
To odważni i silni wojownicy, w których żyłach płynie smocza krew. Wielu ludzi nie zdaje sobie często sprawy z tego, że mogą należeć do rodu Dragoonów. Są wyjątkowo zwinni i potrafią doskonale walczyć używając lanc i włóczni. Posiadają wrodzoną umiejętność rozumienia smoczej mowy. Po 30 poziomie mogą zacząć uczyć się zmiany w Smocza Formę. Niedoświadczeni mogą wpaść w zwykłą furię i zacząć niszczyć wszystko co trafi im się po drodze. Nie mogą wybrać Klasy Pobocznej.
Bronie Startowe
- Włócznia
- Lanca
- Halabarda
Pancerz Startowy
[Wszystkie +5 w każdej obronie]
- Ciężka Zbroja
- Skórzana Zbroja
- Naramienniki
Bonusy do Walki
Ataki z wyskoku zadają +20% obrażeń. Mogą skakać i spaść z dużej wysokości bez zrobienia sobie krzywdy. Kiedy mają już smoczą formę, mogą przywołać jej fizyczne elementy jak skrzydła i ogon by używać ich w walce.
Czary wiatru kosztują o 10% mniej MP i zadają o 15% więcej obrażeń.
Umiejętności Startowe
- Podstawowa Magia: Aero. Koszt: 25MP. Czas odnowienia: 2 tury.
- Wybicie - potężny wyskok w powietrze, który zadaje o 150% obrażeń [Atrybut Powietrza]. Koszt: 25MP. Czas odnowienia: 2 tury.
- Smocza Dusza - gdy ich HP spadnie poniżej 25%, ich ataki zadają o 10% więcej obrażeń. Pasywna. Nie kosztuje MP.


Klasy Postaci Divider-line-png-15
Powrót do góry Go down
https://dissidiafinalfantasy.forumpolish.com
 
Klasy Postaci
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Wzór Karty Postaci
» Spis zabranych wyglądów/postaci

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Dissidia Final Fantasy :: Organizacja :: Poradniki-
Skocz do: